Måndag 24/03

Postat den: 2014-03-24 @ 19:17:51
Vardag | Kommentarer (0)
Måndag igen och ny vecka :) 
Idag fick mistral skrittas i skogen en stund tillsammans med deedee som linnea red på. Skrittade en ganska kort runda eftersom deedee skulle gå lektion senare på kvällen. Finns egentligen inte så mycket att berätta om det. Red barbacka så blev jättehårig eftersom hon fäller som mest just nu. Det är jättemysigt att bara skritta ut tillsammans med sin bästavän och kunna snacka om allt. Guld värt :')
 
har för övrigt haft en ganska bra dag. Hade mitt sista bad i tranängskolan idag vilket var lite sorgligt. Imorgon har vi nationella i engelska, nervöst. Det är inte mitt starkaste ämne direkt men bara att hoppas på det bästa.
 
Imorgon ska Mistral vila och jag ska förmodligen åka till dalstorp efter skolan. Kommer inte blogga något då.
 
 
 Bild från i somras, div 2 omg 2 i nygård. Blev inviduellt tvåa. Jag var lyckligare än vad jag ser ut där ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: