Mobilblogg

Postat den: 2014-04-01 @ 06:07:03
Vardag | Kommentarer (0)
Förlåt för dålig uppdatering de senaste. Har inte hunnit med att blogga bara. Linnea var här hela helgen för mamma och pappa var bortresta så det var bara jag, Linnea, min syster och hennes kompis. Vi hade det jättemysigt och jag och Linnea va i stallet hela dagarna typ. Red båda dagarna vilket var fruktansvärt mysigt med tanke på det fina vädret. I söndags blev jag jättesjuk så ställde inte Lotta träningen i söndags :/ ny Lotta träning på lördag och tävling på söndag i LB och LA, ska bli kul för jag är jättetaggad. Linnea ska med som fotograf och som stöd. Johannes från http://www.equos-sanos.se ska med. Han är min och mistrals massör och nyblivande sponsor. Grymt kul :) 

Hejdå sålänge :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: