lördag

Postat den: 2014-04-05 @ 08:19:24
Vardag | Kommentarer (0)
hej
slänger in en mobilblogg såhär på morgonen. Det blir lätt så när man har både iPhone och iPad. Det är mycket enklare att starta upp dom och skriva än att använda datorn. 

jag har ridit mistral i paddocken nu nästan hela veckan. Måndag, tisdag, torsdag och fredag. Hon har gått förvånansvärt bra och det känns som att vi är på rätt väg. Jag är lite orolig att hon har något i munnen då hon gärna lägger huvudet på sidan men vi kollade tänderna för bara två veckor sen så de vore konstigt. 

Idag rider jag lektion kvart över ett för Lotta. Ska rida igenom programmen inför imorgon och finslipa lite. Sen efter det ska jag och pappa in till hööks för att kolla på nya vita ridbyxor eftersom mina blivit för små. Ikväll kommer Linnea och sover hos mig och hänger med mig på tävlingen imorgon. Startar ganska tidigt så får gå upp i tid för att hinna. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: