~ Presenstation ~

Postat den: 2013-09-15 @ 15:14:00
Presenstation | Kommentarer (0)
Hej!
En del av er har säkert följt mig på denna bloggen tidigare. Men då var bloggen ganska oseriös och jag skrev tråkiga mobilbloggar. Jag ska försöka ändra på det nu. Nu har jag också en ny härlig design gjord av jmphoto , jag är mycket tacksam! :D 
 
Det kanske kommer en del nya läsare, därför tänkte jag skriva en kort presenstation om vad bloggen kommer handla om.
Jag heter Josephine och fyllde 15 år den 16 mars. Jag bor en bit utanför Borås med mina föräldrar och en äldre syster. Har även två äldre bröder som inte bor hemma. 
 
Jag har en egen d-ponny som heter Mistral. Hon är skimmel och 146 cm. Jag köpte henne 2 juli 2011 så har haft henne i lite mer än 2 år nu. När jag fick henne hade jag precis ridit LC clearrounder i dressyr. Nu efter 2 år ska vi snart tävla våran första LA:P1. Vi har tävlat regionala LA.1 med bra resultat tidigare. Vi hoppas på att kunna starta ponnyderbyt på i sommar och vi kommmer förhoppningsvis få ett väldigt händelserikt år. Vi började året 2014 med 2 clearrounder i lb på över 70 %.
 
 
Mitt mål med Mistral är att tävla SM. Även fast vi inte kanske kommer dit vill jag inte ge upp utan att ha försökt. 
 
Vet inte om det finns nåt mer att säga. Ni kommer ju få reda på det senare. 
Annars är det bara att mejla [email protected] eller kommentera detta eller något av mina andra inlägg.
 
Vi hörs senare, /Josephine
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: